2018. július 25., szerda

Korály Gábor visszavonul

Korály Gábor befejezte aktív pályafutását
A 2013/2014-es idényre új alapokra épített aszalói csapathoz Homrogdról érkező Korály Gábor a szezon végén bejelentette visszavonulását. A 36 esztendős kapus öt szezonon keresztül, 142 mérkőzésen védte az Aszalói Sportegyesület kapuját.
 - 2005-ben léptem először pályára igazolt játékosként Gesztelyben, 2018 júniusában pedig utoljára tettem ezt meg Aszalón - kezdte Korály Gábor. - Tizenhárom szép évet töltöttem el a nagypályás megyei labdarúgásban, számos mérkőzésen őriztem a kaput, és rengeteg barátot szereztem ez idő alatt. Öt idényt húztam le az aszalói mezben, és ezúton is szeretném megköszönni a bizalmat, amit a csapat és a vezetőség támasztott velem szemben az elmúlt években. 36 évesen úgy döntöttem, hogy a labdarúgás egy másik oldalát is kipróbálom. Edzőként, és elsősorban családapaként pedig már úgy érzem nem tudnám olyan mértékben segíteni a csapatot, ahogy szeretném. Nem tervezem, hogy más együttesbe igazolok a jövőben, így abban állapodtunk meg a vezetőséggel, hogy amennyiben szükség van rám segítek, azonban a következő szezonban már nem én védem az Aszalói Sportegyesület kapuját. Természetesen figyelemmel kísérem az eredményeket és szurkolni fogok a csapatnak, és bízom benne, hogy a 2018/2019-es szezon végén egy ideinél fényesebb érmet akasztanak majd a srácok nyakába. Köszönök mindent, Hajrá Aszaló!   

Korály Gábor pályafutásához és civil életéhez sok sikert és egészséget kívánunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése