2011. augusztus 25., csütörtök

Kispál jövőhéten érkezik!

 Augusztus 30-án, kedden érkezik meg szokásos nyári Balaton-parti munkájából a jelenlegi keret egyik legrégebbi tagja, Kispál Péter, aki hazatérése után bizony nem szeretne sokáig a padon ücsörögni!


Nyári munkád után csak augusztus 30-n térsz haza. Készültél a visszatérésre a Balaton parton egyénileg?
Kispál Péter: Egy párszor strand fociztam a haverokkal és akadt olyan, hogy egy eléggé ügyes német baráti társasággal 3-3-s döntetlent játszottunk a homok partiban, nem hagyhattam ki a Balatont sem amelyben sokat úsztam emellett ha volt időm kijártam a partra futni.

Kérdés: "Milyen erőben lesz Kispál?"
Rendszeresen követted az eseményeket, az eredménysorokon át hogyan szűröd le a csapat erősségét így látatlanba?
K.P.: Igen követtem az eseményeket meg és amikor nyáron felköszöntöttem a kedvenc pályaedzőnket a vele való beszélgetés alkalmával sok okosságot tudtam meg tőle is például, hogy elöl kéne még erősödnünk...

Mikorra tervezed hogy kezdőként helyet szerzel a magadnak a csapatba?
K.P.: Nem tudom menyire vagyok lemaradva erőnlétileg a többiekhez képest, de erre a kérdésre az első edzés után megtudom mondani a választ. A csapatot az edző rakja össze, de viszont ettől függetlenül nem szeretném sokáig koptatni a padot!

Mivel foglalkoztál a egész nyáron? Napközbe űzted a lányokat... este pedig?
K.P.: Mivel állandó éjszakás műszakban voltam, így esténként imitáltam a munkát, meló után aludtam kora délutánig, délutántól estig meg "nyaraltam" és élveztem a szabadságot. A csajokat meg a bulizást sajnos csak szabadnapokra tudtam időzíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése