2011. augusztus 13., szombat

"Soha nem adom fel!"

Sosem lehajtott fejjel játszik!


 Buri Attila közelebb a harmincegyhez mind a harminchoz, így a futballpályán való mentalitása példaértékű és az eddig lejátszott mérkőzéseken is rendre a legjobbak között emelhettük ki a nevét. Több poszton bevethető, jól fejelő, intelligens játékosról van szó, aki megjárta az NB2-t is, így a rutintalannak egyáltalán nem mondható!

Télen már felmerült a neved, viszont csak most nyáron kerültél Aszalóra! Mi az oka a kalandos váltásnak, illetve mit tudtál addig az aszalói labdarúgásról?
Buri Attila: A döntésemet nehezen hoztam meg, mivel köztudott, hogy 6 évig Tarcalon játszottam, ahol a csapat és a vezetőség is nagyon összetartó és segítőkész volt. Mivel a vezetőedző kitartóan keresett, és tettem egy ígéretet, miszerint az új szezont már Aszalón kezdem, tartottam magam ehhez az ígérethez.
Az aszalói labdarúgásról nem sokat tudtam, csupán annyit amit az újságban és interneten olvastam róla.


Mit lehet tudni eddigi pályafutásodról, illetve egy rövid bemutatkozást?
B.A.: Buri Attila vagyok, 1980. 11. 10-én születtem. A szerencsi Tűzoltóságon dolgozom, munkámat nagyon szeretem. Pályafutásom 13 évesen Monokon kezdődött, majd félév után Golopra kerültem a megye II. osztályba. Ezután Bekecsen másfél évig voltam, aztán 1998-ban az NB III-as Mád csapatához igazoltam. Itt Oláh Ferenc keze alatt a felnőtt csapat stabil tagja lettem. Majd 2004-ben az NB II-es Bőcs igazolt le. Fél év után szerződést bontottak velem, így váltásra kényszerültem, és ekkor kerültem Tarcalra, és ezidáig ott rúgtam a bőrt.

Barcsa László vezetőedző szerint sok poszton megállod a helyed. Te melyik pozíciót szereted igazán?
B.A.: Örülök neki, hogy jó véleménye van az edzőnek rólam, és minél jobb játékkal próbálom meghálálni neki felém tanúsított bizalmát. Igazából minden poszton megpróbálom a maximumot kihozni magamból, de mégis, ha választani kellene akkor leginkább a hátvédsorban érzem legjobban magam.


Azt megtapasztaltuk hogy magasra bírsz ugrani... Hogyan jellemeznéd magad mint futballistát illetve mik az erősségeid?
B.A.: Úgy jellemezném magam, mint futballistát, hogy számomra nincs elveszett labda, a pályán soha nem adom fel, csapattársaimat is erre ösztönzöm és buzdítom szabályos keretek között.

Több edzőmérkőzésen is szerepeltél és már tétmeccsen is játszottál! Sikerült beilleszkedni a csapatba?
B.A.: Úgy érzem, hogy a csapattársak teljes mértékben elfogadtak, közülük többel is játszottam már egy csapatban régebben.

Megítélésed szerint mire lehet képes a csapat ebben a bajnokságban?
B.A.: Az edzőmeccseken mutatott játék alapján 1-8-ig foglaljuk majd el helyünket a tabellán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése