2012. március 14., szerda

Egy gól, amely egyenlő a 3 ponttal és a 150-nel!



Az első tavaszi fordulóban megrendezett Aszaló-Tiszalúc mérkőzésen egy góllal győztek a mieink. Horváth Benjámin az 59. percben volt eredményes, azonban ez a találat nem csak azért fontos, mert a három pontot jelentette a csapat számára, hanem azért is értékes lehet, mert ez volt az Aszalói Sportegyesület 150. bajnoki gólja a megyei I. osztályban. Miután fiatal középpályásunkkal tudattuk és gratuláltunk ahhoz, hogy történelmi fontosságú, ráadásul győzelmet érő gólt szerzett, a következőképpen reagált:  
"Köszönöm! Persze ha a pályán szólnak nekem, és tudom hogy ez a 150. gól amelyet szereztem, akkor jobban örültem volna" -kezdte Horváth, majd arra a kérdésre, hogy miként szerezte gólját, és hogyan értékelné a hétvégi produkciót a következőket mondta: "Erik (Kosztek Erik- a szerk.) vezette a labdát a jobb oldalon, aztán láttam hogy nem tudja tovább vinni, mert véget ért a pálya és egy védő állt előtte, gondoltam hogy beadja, ezért elkezdtem sprintelni a hosszú oldalon, hátha átszáll a labda és így történ, ott pedig már nem volt nehéz dolgom kb. 2 méterről a kapuba fejeltem. Úgy gondolom nem játszottunk túl jól, de így is jobbak voltunk! Az a lényeg látszott mindenkin az akarat, ez most így jött össze, de a 3 pont a fontos. Próbáltam azt játszani amit az edzők kértek, volt a gólon kívül még 2-3 helyzetem, szóval a helyzet kihasználáson kell javítanom, remélem Edelénybe is meglesznek a helyzeteim és sikerül értékesítenem valamennyit."
  Ehhez a szép terméshez, mármint a 150 találathoz, az aszalói futballisták 86 bajnoki mérkőzésre volt szüksége. Az első megyei I-es találatunk szerzője Darók Péter volt 2009. augusztus 12-én Mezőcsáton, amely egyben az első aszalói győzelmet is jelentette a megyei elitkörben. (Mezőcsát-Aszaló: 1-4). Az eddigi legnagyobb gólarányú győzelem a tavalyi szezonban Nyékládházán született, ahol 10-0-ra nyertek a mieink. (Lázár mesterhármast szerzett, Horváth és Bari duplázott, valamint Varga Dávid, Tóth László és Füleki Gábor egyszer volt eredményes). Reméljük a hétvégén következik a 151. és így tovább, és így tovább...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése