2012. október 10., szerda

"Tudtam, hogy jó csapatba igazolok!"

Vécsi Gábor: gipsz már a múlté!

Vécsi Gábor a nyár egyik legrutinosabb és talán legjobban várt átigazolásaként Tiszalúcon lépett pályára először kezdőként a csapatba. Akkor egy gólpasszal, Encsen pedig már egy góllal segítette az együttest a győzelemhez. Tette mindezt gipszes kézzel, de a héten megszabadult a nehezéktől, így hétvégén már újra, ahogy ő fogalmazott "kétkezes játékosként" léphet pályára volt csapata ellen, és reméli hogy újabb góllal, gólpasszal segíti három ponthoz a gárdát.
 

Kétszer kezdtél eddig, egy gól, egy gólpassz... Belekezdett Vécsi Gábor aszalói karrierjébe? 
Vécsi Gábor: Tudtam, hogy jó csapatba igazolok és azzal is tisztában voltam, hogy két remek támadó van előttem a rangsorban. Így amikor lehetőséget kapok, akkor kell bizonyítanom. Az utolsó két meccs jól sikerült, mindkét meccsen emberhátrányból nyertünk és hozzá is tudtam tenni, ami külön öröm számomra. Vártam már az első gólomat és remélem nem szakad meg a sorozat...

Hogyan értékelnéd a tiszalúci, illetve az Encs elleni összecsapást?
V. G.: Mint említettem nagy fegyverténynek tartom, hogy mindkét meccset emberhátrányban nyertük meg, ráadásul idegenben, amihez nem kell külön kommentár. Az encsi győzelem nekem értékesebb, mert közel másfél félidőt játszottunk tíz emberrel és két gólt is sikerült szereznünk. Az, hogy végül az én gólom döntött, külön öröm számomra.

Két meccs: gól, gólpassz
Nyári érkezésed óta múlthéten kezdtél először. Mi volt az oka, hogy eddig nem álltál rendelkezésre? Mi történt a kezeddel?
V. G.: Ennek több oka is volt, mint említettem két olyan támadó van előttem, akik már bizonyítottak és nem mellesleg a bajnokság elején is olyan mutatókkal rendelkeztek (gólok,gólpasszok), hogy nem szabad volt belenyúlni a csatársorba. Volt egy kézközépcsont törésem, de tegnap lekerült róla a gipsz, úgyhogy ismét "kétkezes" játékos lettem.

Rutinos játékosnak számítasz a csapatban, mit lehet tudni eddigi karrieredről?
V. G.: Eddigi karrierem az ongai átigazolásig egy mederben folyt, ugyanis csak a Sárospatak csapatát erősítettem a korosztályos csapatoktól, egészen a felnőttig. Egy idő után éreztem, hogy váltanom kell, így igent mondtam az ongai megkeresésre. Nem bántam meg, ugyanis első évemben 32 gólig jutottam, ezzel a második lettem a góllövőlistán. Onga után Cigánd következett, ahol a karrierem csúcsát jelentő kupát sikerült megszereznem, ez volt a Sport TV-Kupa, amelyen fejes gólt értem el. smile A cigándi csapattal felkerültünk az NB III-ba, de sajnos nem úgy szerepeltünk, ahogyan az elvárható lett volna, így télen átalakították a csapatot és ennek lettem az áldozata. Időközben megkeresett a nevelő egyesületem, hogy visszaszeretnének kerülni a megyei I. osztályba. Ehhez minden feltétel adott volt, így csatlakoztam hozzájuk. Hozzáteszem, már szinte bajnokcsapatba igazoltam, mert télen több, mint tíz ponttal vezettek. Megyei II. után megyei I, ahol harmadikként végeztünk, de felkértek minket az NB III-ra és elvállaltuk. Nem tudtunk maradandót alkotni, kiesés lett a vége, a csapatot nem tudták egyben tartani, ezért én sem maradtam.
Most pedig Aszalón játszom.

Több régi pataki csapattársaddal találkozhattál az öltözőben. Mennyivel volt könnyebb így a beilleszkedés a közösségbe?
V. G.: Igen van ismerősöm a csapatban, akikkel még patakon együtt fociztam. A beilleszkedéssel eddig sem volt gondom sehol, persze ha van ismerős és jó játékkal is párosul, hatványozottabban könnyebb a játékos helyzete.

Elsősorban támadó, vagy inkább irányító?
V. G.: Támadónak mondanám magam, bár egy jó pár éve csatárok mögötti, amolyan "árnyékéket" játszattak velem.

Milyen célok vannak előtted a jövőt illetően?
V. G.: A legfontosabb az, hogy,amit kitűzött a csapat, azt teljesítsük és, ha ez sikerül, akkor elégedett leszek. Mint minden játékos én is azt szeretném, hogy gólokkal, gólpasszokkal, jó megoldásokkal segítsem a csapatot.

Mire számítasz a hétvégi Onga elleni mérkőzésen?
V. G.: Az Onga elleni meccs nekem presztízs mérkőzés lesz, ugyanis a volt klubjaim egyike. A csapat jó formában van most, természetesen csak a három ponttal lennék elégedett és, ha gólt is szereznék...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése