2014. április 24., csütörtök

Jöhet a mesterhármas!

 
Ádám Attila

 Evra, szinte csak így szólítják a pályán. Mindenesetre tény: Ádám Attila személyében ha nem is a Manchester United sztárját, de mindenképpen hasznos és jó játékost vett kölcsön a télen csapatunk. Tiszakeszi ellen megszerezte első találatát, Mályi ellen duplázott, Sajósenye ellen pedig már a mesterhármasra és természetesen a győzelemre hajt fiatal baloldalsó középpályásunk.

Két héttel ezelőtt megszerezted az első gólod, Mályi ellen már dupláztál. Legközelebb már a mesterhármas következik?
Ádám Attila: Igen, nagyon örülök annak a három briliáns gólnak. A tiszakeszi ellen szerzett találatnak, annak örülök a legjobban mert az dobott a önbizalmamon és lelkesebben játszom. Na persze arra nem számítottam, hogy olyan helyzetből gólt fogok elérni, de sikerült. A Mályi elleni meccsen nem gondoltam volna, hogy két gólt sikerül majd rúgni. Az első gól ugye szögletből jött össze, míg a második gól szerencsés találat volt: Gábor lepasszolta nekem a labdát és amikor már majdnem elrúgtam a védő beleért lábbal és úgy vágódott a labda a kapuba. Remélem a legközelebbi hazai meccsen már meg lesz a mesterhármas. 

Hogyan értékeled saját és a csapat produkcióját Mályiban?
Ádám Attila: Mályiban eleve úgy léptünk fel a pályára, hogy nyerünk. A csapat nagyon jól játszott, szível-lélekkel ahogy kell. Én úgy érzem nem nyújtottam 100%-ot, de így is sikerült gólt, gólokat szereznem.

8 bajnoki mérkőzés, két döntetlen, hat győzelem. Új emberként miben látod a csapat erejét?
Ádám Attila: Nagyon jó az összhang, megvan az egyetértés, az egymás iránti bizalom. Ha ez nincs meg akkor nem is olyan egy csapat, de szemmel látható hogy nálunk minden működik.

Hogy sikerült a beilleszkedés?
Ádám Attila: A beilleszkedés nagyon jól ment, ez annak is köszönhető, hogy szinte már majdnem mindenkit ismertem, így nem volt nehéz dolgom.

Az elmúlt találkozón középen és bal szélen is szerepeltél. Melyik posztot érzed igazán a magadénak?
Ádám Attila: Amióta csak focizom, a pálya bal oldalán, középpályásként szeretek a legjobban játszani. De ha kell eljátszom akármelyik poszton.

Hova érhet oda a csapat a bajnokság végén?
Ádám Attila: Amennyiben így játszunk továbbra is, az első ötbe benne leszünk, igaz akkor szinte minden meccsen nyerni kell, de ezért mi mindent meg fogunk tenni!

Mire számítasz a hétvégi mérkőzésen?
Ádám Attila: Én mindig pozitívan gondolkozom, és ahogy az imént fogalmaztam nyerni kell minden meccset, így biztos vagyok benne: a hétvégén is győzni fogunk! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése