2011. szeptember 20., kedd

Megfelelt az edzői utasításnak!

Ónodi: az ifi után, a nagyban is eredményes volt!
Nyáron igazolt Aszalóra Ináncsról a fiatal támadó Ónodi Csaba, akinek tehetségét nem vitatta Barcsa László sem, azonban vezetőedzőnk elmondta fizikálisan még van lemaradása és ezt elismerte maga a játékos is.  Emőd és Nyékládháza ellen az ifjúsági mérkőzésen 4-4 gólt szerzett, a hétvégén Felsőzsolcán pedig már a felnőttcsapatban volt nyerő csere, góljával alakult ki a végeredmény!


Nyáron igazoltál csapatunkhoz, mennyire vonzott a lehetőség, hogy megyei I-es csapathoz kerülhetsz?
Ónodi Csaba: Először kissé meglepett a megkeresés, de végül is örömmel igazoltam ide, pláne hogy nem egyedül jöttem, testvérem Roland és korábbi ináncsi csapattársam Horváth Erik is átigazolt. Kissé szokatlan volt eleinte az új társak között, de meccsről, meccsre jobban ment a játék így könnyen befogadtak úgy érzem és nem csak engem. 


A felnőttnél kezdted edzőmeccsen, majd az ifibe folytattad, legutóbb mégis az nagyok közt játszottál: Melyik csapatban a jobb játszani, illetve mennyire nehéz felvenni a versenyt a felnőttek közt?
Ó.Cs.: Könnyebb felvenni a versenyt az ifjúsági csapatban, mivel az ellenfelek nem annyira nagydarabok és a játék is jóval egyszerűbb, mint a felnőttek között, így nekem is könnyebben megy a játék és jobban tudok érvényesülni!

Ennek tudható be, hogy két meccsen rúgtál 8 gólt? Illetve milyen típusú játékosnak mondod magad, mik az erősségeid és az esetleges gyengéid?
Ó.Cs.: Igen, de azért ehhez kellettek a társak is! Egyébként magamat megítélve jól tudom birtokolni a labdát, jól lövök kapura és a hosszú labdáim is rendre saját társhoz jutnak. Erőnlétileg viszont nem vagyok jelenleg a toppon és ez talán a kevés edzésnek tudható be...

Melyik posztot kedveled igazán?
Ó.Cs.: Csatárként érzem igazán jól magam a pályán, de az sem okoz gondot, ha a középpálya közepén kell játszani.

Felsőzsolcán a felnőtt csapatban léptél pályára és gólt is szereztél: hogy emlékszel a pályán töltött percekre?
Ó.Cs.: Tóth Norbi sérülése után álltam be 2-1-es állásnál, és egyszerűen csak azt próbáltam tenni azt, amiért az edző a pályára küldött, szerencsére egy nagyszerű passz után betudtam venni az ellenfél kapuját, beállítva ezzel a végeredményt!

Hogy készülsz a hétvégén? Felnőtt vagy ifi?
Ó.Cs.: Ezt nem én döntöm el... Mindenesetre ahol szerepet kapok ott próbálom meg a maximumot nyújtani! Akár a felnőtt, akár az ifi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése