2012. január 19., csütörtök

"Amit elkezdünk, be kell fejezni..."

Varga Dávid
Varga Dávid Horváth Benjáminhoz hasonlóan az elmúlt télen érkezett Göncről. Édesapja, aki a gönci futball első embere, nehezen, de mára elfogadta hogy fia az aszalói mezt húzza magára a hétvégéken. Középpályásunk elégedett a csapattal, önmagával azonban csak félig, de ahhoz hogy teljes legyen az elégedettség, bizony edzésre kell járni... 

Kezdjük azzal, hogy Varga Dávid a felkészülési meccseken 7 gólt rúgott és a csapat egyik legjobbja volt, a bajnokságban annyira nem jött össze… Hogyan értékelnéd saját teljesítményedet?
Varga Dávid: A saját teljesítményemet hullámzónak mondanám. A probléma az, hogy edzés nélkül én nem tudok a topon lenni, amit bizony látni is lehetett.

Mennyire vagy megelégedve a csapat által produkált teljesítménnyel?
V.D.: Én teljes mértékben meg vagyok elégedve, pláne hogy edzés nélkül ott tudtunk lenni a "spiccen".

Nagyon magadba tudsz zuhanni ha egy meccs nem úgy jön össze… Melyik mérkőzés volt a „legfájdalmasabb” számodra?
V.D.: Nekem minden vereség fájdalmas, főleg amikor látom hogy nem mindenki tette hozzá a meccshez a maximumot és ez nagyon fájó tud lenni. Nekem a Sajóbábony, Emőd és nyékládházai meccs volt a legfájdalmasabb ilyen szempontból. Ha a legrosszabb mérkőzést kellene megnevezni, az a Sajóbábony elleni találkozó lenne.
"Varga bőrös"

Melyik összecsapást emelnéd ki pozitívuma miatt a csapat szempontjából?
V.D.: Én és mindenki számára szerintem ez a válasz egyértelmű. Vagyis a csapat a legjobbat a balmazújvárosi és a tállyai meccsen nyújtotta.

Ki az, akinek a teljesítményét kiemelnéd csapattársaid közül?
V.D.: Ez sem lesz meglepő. Én Lövey Lajost emelném ki, mert mindig is tetszett az ő hozzáállása a mérkőzésekhez és teljesítménye alapján is megérdemli. Demét meg úgy is dicsérik még a többiek...

Édesapád a gönci csapatnál vállal vezető szerepet: mennyire szoktátok megbeszélni a hétvégi történteket, hogy viszonyul ahhoz, hogy te Aszalón futballozol?
V.D.: Mindig megbeszéljük, meg hívjuk egymást telefonon meccs után hogy mit játszottak, mert azért nekem is szívem csücske a gönci csapat. Hülye kérdésre hülye válasz...Nem örül neki, mert jobban szeretné ha gönci mezt húznám magamra a hétvégén, de elfogadta a döntésem úgy érzem.

A Szilveszter-kupán te is feltűntél… Milyen csapatokban, hol, milyen eredményt értél el a holtszezonban?
V.D.: Egy haveri társasággal voltam Cigándon és Encsen. Cigándon a második csoportból már nem jutottunk tovább, míg Encsen a harmadik helyezést értünk el.

Elkezdődött a felkészülés: szerinted miben kell feljavulnia a csapatnak ezen időszak alatt?
V.D.: Abban hogyha elkezdünk egy edzésprogramot, akkor az nem másfél hónapig kell hogy tartson, hanem a szezon végéig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése