2012. január 6., péntek

"Csapatmunka volt"

Meczkó Gergely

2008. január 22-e óta tartozik az Aszalói Sportegyesülethez Meczkó Gergely, mindez idő alatt most mondja el véleményét először a honlap látogatóinak. A balhátvédből lett beállós, elmondja megkedvelte a csapat tengelyében való játékot, azonban az, hogy mit mondanak neki a háta mögül, mégsem izgatja, utalva itt Deme Attilára, akinek az ajtókerettel való kapcsolatáról is szó esik. 

A csapat legrégebbi bútordarabja vagy: 2008 januárja óta tartozol az Aszalói Sportegyesülethez.  Feljutottál a csapattal, és részese voltál a megyei I-s szereplésnek. Számodra melyik a legjobb aszalói csapat, amelynek tagja vagy/voltál?
Meczkó Gergely: Köszönöm, hogy csak egy bútordarab vagyok számodra... De ha a megnevezés nem is tetszik valóban így van. Nekem mindegyik csapat jó volt, de természetesen a legjobb, ez a mostani keret!

Ötödik helyen végeztünk az ősszel. Mennyire vagy elégedett a csapat szereplésével?
M.G.: A csapat szereplésével mindent egybevetve elégedett vagyok. Bár előrébb is végezhettünk volna a tabellán, ha az emődi és a nyéki meccset hozzuk. Az ötödik hely mindenesetre nem olyan rossz.

Hogyan értékelnéd a saját magad nyújtottakat?
M.G.: Nem igazán indult valami jól a szezonom, hiszen Tiszalúcon egy vagy két gólban is az erősen benne voltam. Ott a félidőben le is lettem cserélve. Utána azért tudtam, hogy ennél többet kell a pályán produkálnom, próbáltam magamból többet kihozni, mert tisztában voltam vele, hogy nem ennyire vagyok képes. Azt, hogy ez mennyire sikerült nem az én tisztem eldönteni, ez a szakmai stáb feladata.

Az ősz nagy részében elkerültél az eddig megszokott helyedről. Balhátvédből, bekerültél Deme elé középre: mennyivel másabb ezen a poszton játszani?
Járt a pacsi
M.G.: Úgy kerültem középre, hogy előtte még soha nem játszottam ezen a poszton. Az elején kicsit féltem, hogy mennyire fog itt menni a játék, de aztán megszoktam és egészen megkedveltem ezt a szerepkört. Igaz Deme néha kiabál, de az legyen az ő baja....

Melyik mérkőzés volt a csapat és önmagad számára a legjobb ebben a fél szezonban?
M.G.: Számomra és szerintem a csapat számára is a Balmazújváros elleni kupamérkőzést mondanám. A találkozón még a vezetést is megszerezhettük volna. Igaz a nem a "rendes" csapattal érkeztek a vendégek, de egyáltalán nem vallottunk szégyent!

Melyik mérkőzést felejtenéd el leginkább?
M.G.: Talán nem csak bennem érzékeny veszteség az Emőd és a Nyékládháza elleni elvesztett 6 pont, de akkor kissé hullámvölgyben voltunk, de ami a lényeg: kitudtunk jönni belőle!

Te kinek a teljesítményét emelnéd ki a csapattársaid közül?
M.G.: Én nem emelnék ki senkit, mert szerintem a csapat minden tagja hozzátett valamit a szezonhoz. 
(Zárójelbe volt téve a válasz után: "Demét azért nem akarom mondani, mert még elbízza magát és nem fog tudni bejönni az ajtón!") 

Tipikus edzéskedvelő játékos vagy: mivel fog telni a szezonkezdetig lévő szabadidőd?
M.G.: Azt nem mondanám, hogy edzéskedvelő vagyok, de azért köszönöm ez is jól esik. A szünetben természetesen pihenni fogok!
Ezúton szeretnék minden csapattársamnak, edzőinknek és vezetőinknek, támogatóknak Boldog Új Évet Kívánni!

Meczkó Gergely teljes őszi statisztikája:

2011/2012 ősz
Mérkőzések száma
Játszott perc
Lecserélt
Becserélt
Lőtt
 gól
Sárga lap
Piros lap
Bajnokság
15
1055
3
2
-
3
-
10
M. Kupa
3
270
-
-
-
-
-
-
ÖSSZESEN
18
1325
3
2
-
3
-
10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése