2012. augusztus 30., csütörtök

"Mentálisan és fizikálisan rendben vagyok!"

Halder jó formában van!

A tavaly télen Sárospatakról érkező Halder Péter ígéretes aszalói pályafutás elé nézett, a téli edzőmérkőzések folyamán ugyanis folyamatosan gólt, gólokat szerzett. Ennek ellenére a bajnokságban mindössze három találatig jutott, így számára is csalódás volt a tavalyi szezon. Az idén hasonló volt a helyzet, példamutató hozzáállásával a csapat legjobbja volt az felkészülés során, az első mérkőzésen mégsem játszhatott Edelényben eltiltás miatt. Sárospatak ellen a kezdőcsapatban kapott helyet, és a mezőny legjobbjának bizonyult három szerzett góljával, és egy gólpasszával. Ezzel máris utolérte tavalyi önmagát, és reméljük, és reméli, innentől már nincs megállás!


Egy mérkőzés, három gól. Valahogy így kell kezdeni, ráadásul előző csapatod ellen?
Halder Péter: Mindig nagyon fontos, hogy jól induljon a szezon, mert az egy egészséges önbizalmat adhat a folytatásra! Már a sorsolás óta vártam a mérkőzést , s ttkon reméltem hogy eképpen alakulnak a dolgok.

Milyen volt belülről a mérkőzés, milyennek ítéled a csapat, és önmagad játékát?
H. P.: Az első félidőben ,, akadozott a gépezet". Nem könnyű egy olyan csapat ellen játszani, amelyik 11 emberrel védekezik egy ilyen kis páyán! A második félidőre rendeztük a sorokat és ennek meg is lett az eredménye! Talán 2-0 után már fel is adták. A 3 góllal és gólpasszal elégedett vagyok, de érzem, hogy több van bennem, ahogy a csapatban is!

Edelényben kiállításod miatt nem játszhattál. Hogyan láttad kívülről azt a mérkőzést?
H. P.: Nagyon sajnáltam, hogy nem lehettem a csapat segítségére. Úgy gondolom, hogy egy verhető csapat volt az Edelény. Az én meglátásom szerint nem azt játszottuk amit tudunk, amit gyakoroltunk a felkészülés során, felvettük az ellenfél stílusát és ebből ők jöttek ki jobban. Hálistennek a hétvégi fordulóra a hibák nagyrészét kijavítottuk.

A tavalyi szezonban 14 mérkőzésen rúgtál 3 gólt, most ezt egy mérkőzésen sikerült beérni. Mondhatjuk, hogy a tavalyi szezon nem jött össze?
H. P.: Aki a csapat körül volt, tudja, hogy nagyon el voltam kenődve a szezon után. A felkészüléskor ment a játék, jöttek a gólok, a bajnokin meg szinte semmi... Mivel annyi edzésünk volt tavasszal, hogy talán az egy kezemen meg tudnám számolni, erőnléti problémáim voltak, ezért nem ment a játék, emiatt csalódott voltam stb. Ez ilyen láncszerű dolog. De ezúton szeretném megköszönni Szalánczi Pista bácsinak, Szabó Lacibá'-nak és az egész csapatnak, hogy kiálltak mellettem!

Idén mik a célok előtted?
H. P.: Szeretném ha minimum a dobogó legalsó fokán telelnénk. Úgy gondolom, hogy egy ilyen kerettel ez reális cél. Személy szerint, bízom a hasonló folytatásban, úgy gondolom mentálisan, fizikálisan rendben vagyok és szeretnék egy fogadást megnyerni Lalinak! (Lövey Lajos - a szerk.)

A nyári erősítések során egy régi-új társat kaptál a csatársorba Vécsi Gábor személyében. Milyen játékosnak tartod őt?
H. P.: Nagyon örültem Gabennek! Egyik legjobb barátom volt a pataki csapatból. Sajnálom, hogy a munkahelyi elfoglaltsága miatt nem tud edzésekre járni, mert kivételes képességű labdarúgó, ezt több helyen is bizonyította már! Igazi csapatjátékos. Remélem hamar megszerzi az első gólját, mert utána biztos vagyok benne, hogy nincs megállás.

Tavasszal, volt hogy irányítót játszottál, volt hogy csatárt: melyik posztot kedveled inkább?
H. P.: Egyértelműen a csatár!! Még egyszer Kazincbarcikával a Honvéd ellen játszottam irányítót, de se előtte, se azóta nem! Ahogy írtam erőnléti problémáim miatt, ez ilyen kényszer megoldás volt.

Hétvégén Abaújszántóra látogatunk, ahol a megyei I. egyik legjobb pályáján mérkőzhetünk, ami ugyebár kedvez nekünk. Mire számítasz azon a mérkőzésen?
H. P.: Én mindig azt mondtam, hogy nekünk az aszalói pálya nem előny. Kicsi a pálya, a talajról nem is beszélve, bár, ez éven már jobb egy fokkal. Ahogy hallottam, meggyengült az Abaújszántó. Ha jól tudom környékbeli fiatalok játszanak, akik biztosan hajtani fognak, főleg, hogy az első fordulóban 6 gólt kaptak otthon a Nyéktől! Nekünk fekszik ez a pálya. Az első perctől kezdve nekünk kell irányítani a játékot. Hasonló felfogású csapatra számítok mint a Sárospatak ezért türelmesnek kell lennünk. Csak a 3 ponttal leszek elégedett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése