2012. szeptember 14., péntek

"Vért fogok izzadni, hogy állandósítsam a helyem!"


Gierling Csongor előtérbe lépne!

 Szokatlan helyzet állt elő Gierling Csongor futballkarrierjében. A mindössze 20 éves középpályás nincs hozzászokva a versenyhelyzethez és ahhoz, hogy mindig, minden percben a maximumot kell nyújtani a csapatba kerülésért. Felismerte a helyzetet, és bár rosszabb teljesítményt nyújtott eddig a bajnokságban, mint az edzőmérkőzéseken saját bevallása szerint, Bogács elleni gólja és küzdeni akarása mindenképpen a jó hozzáállást mutatja! Még, ha dühből is történt mindez, mégis jól jött ki a végén belőle friss szerzeményünk, ugyanis küzdeni akarásának gól lett az eredménye. A célok egyszerűek: állandó kezdőnek, valamint hosszabb távon megyei szinten elismert játékosnak lenni! S persze hétvégén mind a három pontot megszerezni.

Szombaton beállva megszerezted első aszalói találatod, ráadásul nagyon motiváltan játszottál. Milyen volt számodra a Bogács elleni mérkőzés, illetve hogyan emlékszel a gólodra?
Gierling Csongor: A motiváltságot én inkább dühnek nevezném, mivel nagyon ideges voltam, hogy megint kimaradtam a kezdőcsapatból. Megakartam mutatni, hogy helyem van a kezdőben. 30 percet töltöttem a pályán körülbelül. Egy fáradt csapat ellen léptem már pályára, így nem volt túlságosan nehéz dolgom. A gólom elég szerencsés volt, jókor voltam jó helyen, de hát aki nem tesz érte annak nincs is szerencséje, szokták mondani.

Kezdjük az elején: hogyan kerültél Aszalóra?
G. Cs.: Sikorszki Péter említette meg nekem az aszalói csapat nevét még a 2011/2012-es bajnokság tavaszi fordulójában, amikor én Mádon játszodtam. Nagyon erős csapatnak tartottam Aszalót nem hittem akkor, hogy én ide kerülhetek, de úgynézki mégis helyem van egy ilyen jó csapatban.

Nagyon fiatal vagy, mit lehet tudni eddigi karrieredről?
G. Cs.: Sárospatakon nevelkedtem egészen 13 éves korom óta. Imádtam Patakon játszani és az összes utánpótlás edzőmet is imádtam, főleg Beimli Zsoltot, amikor az ifjusági csapatban játszottam. Mikor  a felnőtt csapathoz kerültem Zsófi Józsival nem nagyon egyeztem ki, ezért Bodroghalomba igazoltam, ahol 2 éven keresztül fociztam. A mádi edző, Zsiga Gyula hívására mentem Mádra, ahol fél évig fociztam. Innen érkeztem ide, Aszalóra.

Milyen célok vannak előtted a jövőt illetően?
G. Cs.: Focihoz nagy jövőt nem fűzök. Én már azzal is nagyon elégedett lennék, ha a megyei elitben ismernék a nevem, és jó játékosként beszélnének rólam.

Több poszton is szerepeltél eddig a csapatban. Hol érzed magad igazán jól a pályán?
G. Cs.: Egyértelműen a középpálya közepén érzem magam a legjobban. Bodroghalomba kezdtek el velem védekező középpályást játszatni és nagyon megkedveltem ezt a posztot.

Négy mérkőzésen 170 percet töltöttél el eddig a pályán: elégedett vagy eddig a saját, illetve a csapat teljesítményével?
G. Cs.: Ezt a 170 percet borzalmasan kevésnek tartom... 20 éves vagyok, játszani szeretnék minnél többet. Gyengébb teljesítményt nyújtok a bajnokságba mint a felkészülési meccseken, ezt a kevés játékelehetőségnek és az elég éles versenyhelyzetnek tudom be ami kialakult Aszalón, a 22-23 fős kerett végett. Nem vagyok hozzászokva, hogy minden egyes meccsen a maximumot nyújtsam ez tény, de ezentúl ha lehetőséget kapok, vért fogok izzadni, hogy mindenki lássa helyem van egy ilyen erős kereten belül is a kezdő 11-ben nem csak félidőkre, esetleg 50-60 percekre! A csapat teljesítménye nem rossz. Jobb lenne ha a hazai pálya nekünk kedvezne. Az első meccset leszámítva, ami véleményem a rossz kezdőcsapat pályára küldésével "sikerült" úgy-ahogy, győzelmi sorozatba vagyunk, és folytatni is fogjuk!

Hogyan sikerült a beilleszkedés?
G. Cs.: Beilleszkedésemről inkább a csapat véleményét kellene megkérdezni. Próbálok mindenkivel beszélgetni, mindenkivel jóba lenni, de alapvetően, ha nem kérdeznek, inkább meg sem szólalok.

Mit vársz a Nyékládháza elleni találkozótól?
G. Cs.: Egyértelműen győzelmet várok el, legyen bármilyen is a pálya talaja...

1 megjegyzés:

  1. Sok sikert, csak pozitívan.Az mindíg meghozza a eredményt.A tervezett cél viszont mindíg nagyobb legyen pl. NB III mert akkar a kívánt és áhított hamarabb teljesül! Csak így tovább .SALA 21

    VálaszTörlés